Išsiaiškink, kokios odos turite. Ar jūsų oda yra sausa, riebi arba normalu? Štai ką jūs turite išsiaiškinti, kad galėtumėte įsitikinti, kad turite tinkamus produktus. Yra tiek daug įvairių tipų, kad gali būti paini. [1]
Jei turite normalią odą, jūsų oda turi tinkamą drėgmės, aliejaus ir ilgaamžiškumo balansą. Štai ką jūs bandote pasiekti išlaikydami švarą.
Jei turite riebią odą, veido veidas gali pasirodyti blizgiu, riebalu ar aliejumi tik po kelių valandų po plovimo.
Jei turite sausą odą, tai dažnai nelygus.
Jei turite jautrią odą, jūsų oda dažnai būna stora arba niežtinta, o kai atsiranda tam tikrų cheminių medžiagų, Jums atsiranda alerginių reakcijų.
Daugelis žmonių turi kombinezoninę odą, kur dalis jūsų veido yra riebi, o kita dalis yra sausa.
Du kartus per dieną naudokite paprastą veido odą. Nusiplaukite vieną kartą ryte ir vieną vakarą. Kiekvieno žmogaus oda yra skirtinga ir reikalauja kitokių dalykų. Jums gali prireikti išbandyti veido valymas keletą skirtingų veido plaukų, kad surastumėte tą, kuris jums labiausiai tinka. Tai, ko jūs tikrai norite iš veido plauti, yra kažkas, kuris valo nešvarumus ir bakterijas bei perteklinį aliejų, bet neapsaugo jūsų sveikų aliejų nuo odos [2].
Valymo priemonės pasirinkimas priklauso nuo jūsų odos tipo, nuo to, kaip dažnai naudojate makiažą, ir kaip dažnai dirbate. Pavyzdžiui, jei jūsų oda yra riebi, jums reikės mažesnio pH lygio valikliu, kuris bus veiksmingesnis aliejaus valymui. Jei turite jautrią odą, nenorite, kad būtų valomi chemikalai.
Venkite naudoti paprastus muilus, kurie yra pernelyg griežti jūsų veidui ir gali juos pašalinti iš natūralių aliejų.
Geriausia nuplauti veidą šiltu vandeniu arba vėsiu vandeniu. Karštas vanduo perduoda sveiką natūralią aliejų iš odos.
Po pratimų reikia nusiplauti veidą, kad atsikratytų prakaito ir nešvarumų bei aliejų, kurie gali užkimšti poras.
Pat patrinkite savo odą sausu švariu rankšluosčiu. Negalima šveisti jūsų veido sausas, būti švelnus. Oda ant veido yra jautri. Patikrinkite, ar rankšluostis yra švarus. Priešingu atveju bakterijas perkelsite į savo švarų veidą.
Naudokite dažus. Nors nebūtina, dažai gali būti labai naudinga žmonėms, kurių riebi oda, spuogai ar blogai prijungtos poros. Toneriai padeda pašalinti aliejaus perteklių, o likusios negyvos odos likti po valymo. Tai puikus būdas pridėti į jūsų odos gydymo būdą veikliąsias medžiagas, tokias kaip retinoidai, antioksidantai ir eksfoliantai. [3]
Užtepkite dažų valikliu švariu medvilniniu veido padu ant kaktos, nosies ir smakro (vadinamosios “t zonos”). Perkelkite padą į švelnius ratus, vengiant akių srities.

veido valymas
Rasti tinkamą tonerį savo odos tipui. Tam tikros formulės gali padėti išmatuoti odą, linkusią spuogus; kiti yra jautrios nuo uždegimo savybės.
Daugelis dermatologų rekomendavo nenaudoti alkoholio pagrindu pagaminto tonerio, nes jis pernelyg džiūsta net riebiai odai.
Švelniai traukite odą aplink savo akis. Negalima patrinti akių ar naudoti griežtus makiažo valiklius ant jų. Ši veido dalis yra subtilus. Taip pat taip pat neplaukite savęs ramiai ryte šaltu vandeniu.

Nelieskite veido. Kreipdamiesi į veidą galite paskleisti bakterijas, dėl kurių poros tampa uždegimos [4]. Jei turite liesti veidą, kad galėtumėte taikyti makiažą ar veido kremą, pirmiausia plaukite rankas, kad įsitikintumėte, jog jie yra švarūs aliejaus.
Be to, stenkitės nenusileisti jūsų veido dėl daiktų, kurie kaupia riebalus ir odos likučius, pvz., Telefoną. Sebu yra šviesiai riebi medžiaga, kurią išskiria odos liaukos, kurios drėkina odą ir plaukus.

veido valymas vilniuje ir kaune

Naudokite makiažą, tinkantį jūsų odos tipui. Etiketę pabandykite nusipirkti makiažą, kuris “etiketėje nėra” arba “ne aknegeniškas”, nes jis skirtas išvengti spuogų ir vagių ir neuždengia porų.
Įsitikinkite, kad nenaudojate seno makiažo. Odos priežiūros gaminiams, pvz., Maistui, galiojimo laikas pasibaigęs. Jų naudojimas po šios datos padarys daugiau žalos nei naudos.
Pabandykite naudoti mineralinius arba vandens pagrindu pagamintus makiažus, o ne renkantis aliejaus pagrindus, nes jie suteikia odai išvaizdą riebios ir nuobodžios.
Gerk daug vandens. Gerkite mažiausiai aštuonis stiklines vandens. Esant hidratacijai ir užtikrinant, kad jūsų kūnas turi daug vandens, tai reiškia, kad jūsų kūnas galės tinkamai veikti, įskaitant odos sveikatą ir švarumą.
Sekite sveiką mitybą. Sveika mityba apima daržoves ir vaisius, pašalina cukrų ir “greito maisto”. [5]
Pabandykite mažai riebių pieno produktų. Mažai riebalų jogurtas turi vitaminą A, tai priklauso nuo mūsų odos. Taip pat yra acidophilus, “gyvų” bakterijų, kurios padeda skatinti žarnyno sveikatą, o tai savo ruožtu gali padėti odai.
Valgykite maisto produktus, kurių sudėtyje yra daug antioksidantų, pavyzdžiui, gervuogių, mėlynių, braškių ir slyvų.
Išbandykite maisto produktus, kurie suteikia sveikai odai būtinų riebiųjų rūgščių, tokių kaip lašiša, graikiniai riešutai ir linų sėklos. Esminės riebalų rūgštys skatina sveiką ląstelių membraną, kuri savo ruožtu skatina sveiką odą.